مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC

مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC

 

ویژگی های فایل

– 48 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از 2013 به قبل و بخش پیشینه از 1393 به قبل

– شامل 43 صفحه متن و 5 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

تعاريف
شدت نقص شنوايي
ارتباط نقص شنوايي و سن
انواع نقايص شنوايي
ابتلاي مادر به بيماري روبلا
وراثت
ناراحتيهاي دوران بارداري و تولد
بيماريهاي كودكي
ميزان شيوع
نيمرخهاي رشد
رشد شناختي
رشد زبان
پيشرفت تحصيلي
سازگاري اجتماعي و شخصي
شناسايي وتشخيص
آزمونهاي شنوايي سنجي
ملاحظات آموزشي
محيط يادگيري
آموزشهاي اوليه
مهارتهاي ارتباطي
شيوه هاي ارتباطي
شيوه شنيداري
مسائل زبان
گروه آموزشي
استفاده از تكنولوژي
وسايل كمك شنوايي
كامپيوتر
پيشرفتهاي ديگر تكنولوژيكي
كودكان مبتلا به معلوليتهاي چندگانه
دوران بزرگسالي و مسائل مربوط به زندگي
پیشینه پژوهش
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

شنوايي را معمولا با دسي بل كه نوعي سنجش نسبي شدت صوت است اندازه گيري وگزارش مي كنند. دي سي بل صفر نمايانگر شنوايي بهينه است. وجود نقص تا 26 دسي بل طبيعي است.از 26تا70 دي سي بل كم شنوا واز 71 دي سي بل به بالا ناشنوا تلقي مي شود (پیک، باینام و بارت ، 2009).

پیشینه تحقیقات

در پژوهش عالی وند و همکاران در سال 1391 تحت عنوان مقایسه سلامت روان سالمندان کم شنوای دارای سمعک و بدون سمعک که بر روی 72 سالمند انجام شد یافتههای پژوهش نشان داد که سالمندان کم شنوای دارای سمعک در مقایسه با افراد بدون سمعک از سلامت روانی بیشتری برخوردار هستند (عالی وند و همکاران، 1391).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود