تحلیل و بررسی واعتبار یابی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی دولتی منطقه 7 شهرتهران

تحلیل و بررسی واعتبار یابی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی دولتی منطقه 7 شهرتهران

تحلیل و بررسی واعتبار یابی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی دولتی منطقه 7 شهرتهران دارای 128صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 128
حجم 167 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقاله

توضیحات کامل

فهرست مطالب :


فصل اول
مقدمه 
 بیان مساله
 اهمیت و ضرروت تحقیق 
تعاریف نظری و عملیاتی
فصل دوم
 پیشینه پژوهش  
اعتبار بخشی درآموزش و پرورش:
ساختار، نقش و وظایف
نقش و وظایف دبیرخانه تخصصی شورای اعتباری بخشی (تضمین کیفیت)
نقش و وظایف مدارس و موسسات آموزشی
نقش مهارت ها در دستیابی به کیفیت
الگوی شایستگی مدیران آموزشی
استاندا رد سازی
نقش مدارس ابتدایی در بنیاد کیفیت ها
شرایط و ضرورت ها در استاندارد کردن عملکرد

فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری 
روش نمونه گیری 
حجم نمونه 
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار پژوهش 
روش اجرا 
روش جمع‌آوری اطلاعات
روایی و پایایی
فصل چهارم
روش پژوهش و تحلیل داده‌ها
تحلیل یافته‌های پژوهش
فصل پنجم 
نتـایـج پـژوهـش
خلاصه پژوهش و نتیجه‌گیری:
پیشنهادات پژ وهش:
منابع فارسی
پیوست ها

قسمتی از متن :


چکیده
اصل بازرسی و نظارت به عنوانی یکی از وظایف حساس و اصلی در هر سازمان است که به وسیله آن می توان بر ساختار عملکرد و برنامه های یک مجموعه نظارت کرد و نقاط ضعف، قوت و اعتدال یا انحراف را فهمید. نظارت و ارزیابی عملکرد از واحدهای آموزشی ، از طریق فرمهای تنظیم یافته طبق سیستم متمرکز وزارت آموزش و پرورش به استانها ابلاغ می گردد. استانهای کشور نیز با توجه به امکانات، شرایط و ویژگیها این فرمها را با انجام تعدیل های لازم به نواحی و مناطق مختلف خود ابلاغ می کند. در حال حاضر فرم مدونی که با اصول علمی مدیریت آموزشی هماهنگی داشته باشد وجود ندارد. تحقیق حاضر در نظر داشته است شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی را بررسی و جهت تبیین یک نظام هماهنگ، اعتبار بخشی نماید. برای این منظور سوالهای ویژه زیر مد نظر قرار گرفت:
1- چه شاخص هایی برای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی منطقه 7 شهر تهران وجود دارد؟
2- درجه اعتبار هر یک از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی منطقه 7 شهر تهران به چه میزان می باشد؟
3- آیا شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران ابتدایی منطقه 7 بین مدارس دخترانه و پسرانه تفاوت معنی داری وجود دارد؟ 
جامعه آماری این تحقیق عبارت بود از کلیه مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه منطقه 7 شهر تهران  که تعداد آنها با توجه به تعداد مدارس موجود 51  نفر میباشد. آز آنجا که تعداد جامعه محدود بود، در این تحقیق نمونه گیری انجام نشد و از سرشماری کامل استفاده گردید. بنابراین تعداد نمونه با تعداد جامعه برابر میباشد… 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود